
A MAGYAR TRANSZPLANTÁCIÓS TÁRSASÁG
XXVI. KONGRESSZUSA
2025. május 08. – május 10.
Zalakaros, Hotel Karos Spa****

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Kongresszus időpontja: 2025. május 8 – 10.
Kongresszus megnyitója: 2025. május 8. (csütörtök), várhatóan 10.00 óra
Kongresszus zárása: 2025. május 10. (szombat), kb. 13.00 óra
Kongresszus helyszíne: Hotel Karos Spa**** Zalakaros
(8749 Zalakaros, Alma utca 1.)
Kiállítás helyszíne: a konferencia terem előtti tér
Étkezések helyszíne: a hotel étterme
Kísérő programok: 2025. május 8., csütörtök, Vacsora a hotel éttermében
2025. május 9., péntek, Vacsora a hotel éttermében
A vacsorák költségét a részvételi díj NEM tartalmazza.
Kongresszusszervező iroda: Club Service Kft.
4024 Debrecen, Kossuth u. 42.
Tel.: 52/522-222
E-mail: mtt2025@clubservice.hu
HATÁRIDŐK
Előadások absztraktjainak beküldési határideje: 2025. március 3.
Absztraktok elfogadásának visszaigazolása: 2025. március 31.
Csoportos szobafoglalás lemondási határideje: 2025. március 31.
Kedvezményes jelentkezési határidő: 2025. április 7.
Szállásfoglalás határideje: 2025. április 10.
Végleges szakmai program publikálása: 2025. április eleje
Jelentkezési határidő: 2025. április 30.
EBÉD
Büféasztalos ebéd lehetőséget szervezetten a hotel éttermében biztosítunk a regisztrált résztvevők részére, előzetes megrendelés alapján, a végleges programban feltüntetett időpontban.
Május 08., csütörtök:
Az ebéd költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor, költsége bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Május 09., péntek:
Az ebéd költségét az MTT tagok, Nem tagok, Szakdolgozók, Kiállítók és a Kongresszust nem támogató cégek képviselői kategóriában regisztráltak részére
a részvételi díj magában foglalja, de csak abban az esetben rendeljük meg az étkezést, ha online regisztrációja során jelöli ebéd igényét.
Napijegyes résztvevők, Hallgatók és Kísérők esetén bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Május 10., szombat:
Az ebéd költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor, költsége bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Helyszíni ebédrendeléseket csak korlátozott számban tudunk fogadni!
Kérjük, a regisztráció során jelölje, ha gluténmentes, laktózmentes, vagy vegetáriánus étkezést kér!
(Felhívjuk gluténérzékeny vendégeink figyelmét, hogy az ételek általános konyhán készülnek, így a legnagyobb elővigyázatosság mellett is előfordulhatnak minimális étel keresztszennyeződések!)
Kísérő a szakmai programot és a hozzá kapcsolódó szakmai kiállítás területét a Gyftv. 14§ (4) bekezdésének értelmében nem látogathatja. Kísérők részére ebédek és vacsorák térítés ellenében igényelhetőek az online regisztráció során.
KÍSÉRŐ PROGRAMOK
Május 08., csütörtök:
Vacsora a kongresszus helyszínén
Költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor, költsége bruttó 15 000 Ft/belépő/fő.
Május 09., péntek:
Vacsora a kongresszus helyszínén
Költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor, költsége bruttó 15 000 Ft/belépő/fő.
Helyszíni rendeléseket csak korlátozott számban tudunk fogadni!
PARKOLÁS A KONGRESSZUS HELYSZÍNÉN
Kültéri parkolás a hátsó parkolóban: 1 000 Ft / éjszaka / autó
Kültéri parkolás a két épület között: 1 500 Ft / éjszaka / autó
Mélygarázs: 2 000 Ft / éjszaka / autó
A parkolás költsége a hotel recepcióján egyénileg fizetendő.
SZÁMLÁZÁS, FIZETÉSI- ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK
A regisztráció visszaigazolásával egyidejűleg a díjbekérő is elküldésre kerül, mely alapján várjuk az utalás beérkezését.
A jelentkezést követően kapott visszaigazolást kérjük ellenőrizze és ha bármi javítás szükséges, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, illetve az utalást ne indítsa el. Csak a helyesen visszaigazolt szolgáltatásokat kérjük kiegyenlíteni. Az esetlegesen hibásan igényelt és fizetett szolgáltatások összegét csak a lemondási feltételeknél szereplő határidőkig áll módunkban visszatéríteni.
Amennyiben az Ön részvételét cég támogatja, de a díjbekérőt a rendszer az Ön részére is küldi, ne indítsa el az utalást. A regisztráció folyamán, a számlázási rovatban megadott kapcsolattartó részére is küldésre kerül a díjbekérő, a kifizetést mi intézzük az Önt támogató céggel.
Regisztrációja akkor válik véglegessé, amikor a díjbekérő összege – a megadott határidőkig – beérkezik a bankszámlánkra. Az utalás beérkezését követően a regisztrációkor megadott számlázási névre és címre készül és kerül kiküldésre a számla.
A Club Service Kft. jogosult elektronikus számlák kiállítására, illetve ezen számlák e-mailben történő kézbesítésére, mely számlákat a számla befogadója eredeti dokumentumnak tekint. A számlafizető felelősséget vállal azért, hogy az elektronikus számlákat a vonatkozó helyi törvényeknek megfelelően kezeli.
A Club Service Kft. papír formátumú számlákat abban az esetben állít ki, amennyiben a megrendelő ezt az igényét a regisztráció során jelzi a szervezőirodának.
A számlafizető felelősséget vállal azért, hogy az elektronikus számlákat a vonatkozó helyi törvényeknek megfelelően kezeli. Kérjük, hogy a számlázásra vonatkozó rovatot feltétlenül töltse ki, valamint adja meg a kontaktszemély nevét, e-mail címét és telefonszámát, akivel szükség esetén számlázási ügyben a szervezőiroda felveheti a kapcsolatot. Adathiányos számlázási rovattal megrendelését nem áll módunkban elfogadni. A számlázási nevet, címet és e-mail címet kérjük, pontosan adják meg. Számlával kapcsolatos reklamációt a számla kézhezvételét követő 8 napon belül (levél, e-mail) fogadunk el.
Határidőn túl számlát módosítani, illetve sztornózni nincs lehetőség.
Szállás megrendelését 2025. április 10-ig, regisztrációra vonatkozó megrendelését pedig 2025. április 30-ig mondhatja le térítésmentesen. Csoportos szobafoglalás lemondási határideje 2025. március 31. A határidők utáni lemondás esetén az összes, megrendelt szolgáltatás díját teljes mértékben meg kell fizetni.
A megrendelt szolgáltatások költségeinek ki nem egyenlítése nem minősül lemondásnak!
KIÁLLÍTÓK / SZPONZOROK
A rendezvény szponzorációjával kapcsolatban kérjük, keresse irodánkat.
Balogh Orsolya
Tel.: 06 52/522-229
E-mail: mtt2025@clubservice.hu
HASZNOS INFORMÁCIÓK
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Kongresszus időpontja:
2025. május 8 – 10.
Kongresszus megnyitója:
2025. május 8. (csütörtök), várhatóan 10.00 óra
Kongresszus zárása:
2025. május 10. (szombat), kb. 13.00 óra
Kongresszus helyszíne:
Hotel Karos Spa**** Zalakaros
(8749 Zalakaros, Alma utca 1.)
Kiállítás helyszíne:
a konferencia terem előtti tér
Étkezések helyszíne:
a hotel étterme
Kísérő programok:
2025. május 8., csütörtök
Vacsora a hotel éttermében
2025. május 9., péntek
Vacsora a hotel éttermében
A vacsorák költségét a részvételi díj NEM tartalmazza.
Kongresszusszervező iroda:
Club Service Kft.
4024 Debrecen, Kossuth u. 42.
Tel.: 52/522-222
E-mail: mtt2025@clubservice.hu
HATÁRIDŐK
Előadások absztraktjainak beküldési határideje:
2025. március 3.
Absztraktok elfogadásának visszaigazolása:
2025. március 31.
Kedvezményes jelentkezési határidő:
2025. április 7.
Szállásfoglalás határideje:
2025. április 10.
Csoportos szobafoglalás lemondási határideje:
2025. március 31.
Végleges szakmai program publikálása:
2025. április eleje
Jelentkezési határidő:
2025. április 30.
EBÉD
Büféasztalos ebéd lehetőséget szervezetten a hotel éttermében biztosítunk a regisztrált résztvevők részére, előzetes megrendelés alapján, a végleges programban feltüntetett időpontban.
Május 08., csütörtök:
Az ebéd költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor,
költsége bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Május 09., péntek:
Az ebéd költségét az MTT tagok, Nem tagok, Szakdolgozók, Kiállítók és a Kongresszust nem támogató cégek képviselői kategóriában regisztráltak részére
a részvételi díj magában foglalja, de csak abban az esetben rendeljük meg az étkezést, ha online regisztrációja során jelöli ebéd igényét.
Napijegyes résztvevők, Hallgatók és Kísérők esetén bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Május 10., szombat:
Az ebéd költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor,
költsége bruttó 9 000 Ft/ebéd/fő.
Helyszíni ebédrendeléseket csak korlátozott számban tudunk fogadni!
Felhívjuk ételérzékeny vendégeink figyelmét, hogy a szálloda nem rendelkezik diétás konyhával, ezért nem tudja felvállalni a speciális étrendek (pl. a laktózmentes vagy gluténmentes diéta) biztosítását. Emellett a reggeli- és a vacsora büféasztalunk kínálatában az allergének feltüntetésre kerülnek.
KÍSÉRŐ PROGRAMOK
Május 08., csütörtök:
Vacsora a kongresszus helyszínén
Költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor,
költsége bruttó 15 000 Ft/belépő/fő.
Május 09., péntek:
Vacsora a kongresszus helyszínén
Költségét a részvételi díj NEM tartalmazza, térítés ellenében igényelhető online regisztrációkor,
költsége bruttó 15 000 Ft/belépő/fő.
Helyszíni rendeléseket csak korlátozott számban tudunk fogadni!
PARKOLÁS A KONGRESSZUS HELYSZÍNÉN
Kültéri parkolás a hátsó parkolóban:
1 000 Ft / éjszaka / autó
Kültéri parkolás a két épület között:
1 500 Ft / éjszaka / autó
Mélygarázs:
2 000 Ft / éjszaka / autó
A parkolás költsége a hotel recepcióján egyénileg fizetendő.
SZÁMLÁZÁS, FIZETÉSI- ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK
A regisztráció visszaigazolásával egyidejűleg a díjbekérő is elküldésre kerül, mely alapján várjuk az utalás beérkezését.
A jelentkezést követően kapott visszaigazolást kérjük ellenőrizze és ha bármi javítás szükséges, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, illetve az utalást ne indítsa el. Csak a helyesen visszaigazolt szolgáltatásokat kérjük kiegyenlíteni. Az esetlegesen hibásan igényelt és fizetett szolgáltatások összegét csak a lemondási feltételeknél szereplő határidőkig áll módunkban visszatéríteni.
Amennyiben az Ön részvételét cég támogatja, de a díjbekérőt a rendszer az Ön részére is küldi, ne indítsa el az utalást. A regisztráció folyamán, a számlázási rovatban megadott kapcsolattartó részére is küldésre kerül a díjbekérő, a kifizetést mi intézzük az Önt támogató céggel.
Regisztrációja akkor válik véglegessé, amikor a díjbekérő összege – a megadott határidőkig – beérkezik a bankszámlánkra. Az utalás beérkezését követően a regisztrációkor megadott számlázási névre és címre készül és kerül kiküldésre a számla.
A Club Service Kft. jogosult elektronikus számlák kiállítására, illetve ezen számlák e-mailben történő kézbesítésére, mely számlákat a számla befogadója eredeti dokumentumnak tekint. A számlafizető felelősséget vállal azért, hogy az elektronikus számlákat a vonatkozó helyi törvényeknek megfelelően kezeli.
A Club Service Kft. papír formátumú számlákat abban az esetben állít ki, amennyiben a megrendelő ezt az igényét a regisztráció során jelzi a szervezőirodának.
A számlafizető felelősséget vállal azért, hogy az elektronikus számlákat a vonatkozó helyi törvényeknek megfelelően kezeli. Kérjük, hogy a számlázásra vonatkozó rovatot feltétlenül töltse ki, valamint adja meg a kontaktszemély nevét, e-mail címét és telefonszámát, akivel szükség esetén számlázási ügyben a szervezőiroda felveheti a kapcsolatot. Adathiányos számlázási rovattal megrendelését nem áll módunkban elfogadni. A számlázási nevet, címet és e-mail címet kérjük, pontosan adják meg. Számlával kapcsolatos reklamációt a számla kézhezvételét követő 8 napon belül (levél, e-mail) fogadunk el.
Határidőn túl számlát módosítani, illetve sztornózni nincs lehetőség.
Szállás megrendelését 2025. április 10-ig, regisztrációra vonatkozó megrendelését pedig 2025. április 30-ig mondhatja le térítésmentesen. Csoportos szobafoglalás lemondási határideje 2025. március 31. A határidők utáni lemondás esetén az összes, megrendelt szolgáltatás díját teljes mértékben meg kell fizetni.
A megrendelt szolgáltatások költségeinek ki nem egyenlítése nem minősül lemondásnak!
KIÁLLÍTÓK / SZPONZOROK
A rendezvény szponzorációjával kapcsolatban kérjük, keresse irodánkat.
Balogh Orsolya
Tel.: 06 52/411-174
E-mail: mtt2025@clubservice.hu